1.Η πληροφορία που παρέχεται από τον έμπορο προς τον καταναλωτή για τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση είναι:
α) Επαρκής,
β) σαφής,
γ) εύκολα αντιληπτή και εύκολα προσβάσιμη από τον καταναλωτή,
δ) ειλικρινής,
ε) ακριβής,
στ) μη παραπλανητική ως προς την τιμή ή την ποσότητα του προϊόντος.
2. Η πληροφορία που παρέχεται από τον έμπορο προς τον καταναλωτή σχετικά με την τιμή του προϊόντος που διατίθεται προς πώληση περιέχεται σε πινακίδες ή ετικέτες ή άλλα αντίστοιχα μέσα πληροφόρησης που είναι τοποθετημένα επί του προϊόντος ή δίπλα σε αυτό με τρόπο που να είναι άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή η σύνδεση μεταξύ της παρεχόμενης πληροφορίας και του προϊόντος.
3. Η πληροφορία που παρέχεται από τον έμπορο προς τον καταναλωτή σχετικά με τα απαιτούμενα, από την εθνική και ενωσιακή νομοθεσία, χαρακτηριστικά του προϊόντος που διατίθεται προς πώληση περιέχεται σε πινακίδες ή ετικέτες ή άλλα αντίστοιχα μέσα πληροφόρησης που είναι τοποθετημένα επί του προϊόντος.
4. Η πληροφορία της παρ. 3 που αφορά σε εδώδιμα προϊόντα παρέχεται τουλάχιστον στην ελληνική γλώσσα, σύμφωνα με το άρθρο 15 του Κανονισμού 1169/2011 (ΕΕ).
5. Για τους σκοπούς του παρόντος Κεφαλαίου, «προϊόν» νοείται κάθε αγαθό που παρέχεται έναντι αντιτίμου στους καταναλωτές.
Άρθρο 2Α Χαρακτηριστικά της πληροφορίας
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 121
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 20, 2023 10:09 am
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 30, 2024 12:38 pm
Re: Άρθρο 2Α Χαρακτηριστικά της πληροφορίας
Η διατύπωση της παραγράφου 2 του άρθρου 2Α δεσμεύει την τοποθέτηση πινακίδας ή ετικέτας μόνο επί ή δίπλα στο προϊόν. Επειδή υπάρχουν και άλλοι τρόποι ώστε να είναι αντιληπτή η σύνδεση τιμής - προϊόντος, π.χ. πινακίδα πλησίον της βιτρίνας με ονομασία προϊόντος, φωτογραφία και τιμή. Προτείνεται να τροποποιηθεί η παράγραφος 2 ως εξής: "2. Η πληροφορία που παρέχεται από τον έμπορο προς τον καταναλωτή σχετικά με την τιμή του προϊόντος που διατίθεται προς πώληση περιέχεται σε πινακίδες ή ετικέτες ή άλλα αντίστοιχα μέσα πληροφόρησης που είναι τοποθετημένα επί του προϊόντος ή δίπλα σε αυτό ή με οποιονδήποτε τρόπο μπορεί να γίνει άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή η σύνδεση μεταξύ της παρεχόμενης πληροφορίας και του προϊόντος."